Lördagkväll den 15 augusti

Hello my blogg !!

 Idag sitter jag hemma och tar det lugnt och funderar på allt jag ska planera .. känns roligt med höst men samtidigt lite ångest laddat .. mycket ska hinnas med, fixas, ordnas, falla på plats och bli perfekt .. hmmm
Det här ska nog gå bra ! Fick vädligt spännande nyheter när jag var i sthlm också hihi säger ingenting här .. men något fint är det allt ! Veckan efter nästa vecka börjar skolan .. sista terminen blir det .. sen är det på allvar ! Sen gäller det !! Då är det vuxen på riktigt eller något hmm eller har det verkligen med varandra att göra.. kommer nog alltid vara samma sprallflummiga lite tankspridda människa men jag hoppas att jag skärpt till mig lite iallafall .. till jul :)   Här kommer lite av mitt liv den senaste veckan!!   Enjoy :)




MADoNnA

Hmm ja Madonna , det var ett regnigt äventyr !! Ösregnade mellan klockan sex till tio i tio och då menar jag att himlen totalt öppnade sig sisådär tio gånger under varje regnattack .  Ullevi blev otäckt likt ett kukluxklan möte eftersom alla regncapearna var vita med huvor :S :S  Men när Madonna väl började slängdes dom av och vädret var helt okej under hela spelningen som faktiskt var jättebra !! Fantastiska dansare , några riktigt bra gamla godinglåtar och allmänt häftig show bjöd Madonna på .. Är på det stora hela nöjd med Konserten ! Jättefint att få vara med alla tjejerna!! Tyckte att det blev en väldigt trevlig och rolig eftermiddag och kväll tillsammans med dem <3 <3 <3


STOcKHoLm

Tack Alle Lotta och Frida för några helgalna dagar <3 Helt underbart !! Längesen jag skrattade så mycket i sträck , Har fortfarande träningvärk i magen och har blivit ett Bob Marley fan på kuppen :)
Badade i något skumt badhus och Frida hade världens nyckel-flyt, Först dök ungen ner 4 meter och hämtade en nyckel i trampolin bassängen med följd att hon fick väldigt ont i öronen men hon fixade det ändå ..påväg att bli Lotta två .. fast Lotta kan dyka ner 40 meter ..alltså bara rakt ner .. helt hysteriskt men väldigt coolt . Sedan råkade Alle titta ner på sin fot och där fanns inte längre några nycklar.. men vem dyker ner och hittar nycklarna direkt .. jo dykarproffset Frida , observera att vi varit överallt i hela badhuset och och The Frida bara dyker ner i en av bassängerna och hittar dem på första letarförsöket ... yea Flyt Ja !

Åkte  taxi , Var ute och åt ,Shoppade, lekte blindblock och käkade ben and Jerry glass i massor .. ja somsagt en roligt men annorlunda lite trip
!!  

Tack Fredde också för att du är en fantastiskt människa , kändes väldigt fint  att få träffa dig efter alla dessa år !!







Kevin 2 år


Idag var jag på Kevins 2års kalas ! Tänk vad tiden går fort !! Kevin blev alldeles överlycklig för sina presenter och skrek TIITTA TITTA till alla som ville se . Han är totalt frälst i bilar, tåg, flygplan och helikoptrar, så jag var naturligtvis tvungen att köpa en polishelikopter hehe.. som både lät, blinkade och åkte runt av sig själv .. en härlig leksak tyckte föräldrarna också .. inte alls störande ljud eller irriterande på något vis nädå  . Joelle hade iallafall gjort sin otroligt goda matjesilltårta MUMS vad god .. tårta och chokladbollar fick vi också så nu ska jag banta i en vecka sen ska allt bli som vanligt igen . Tack Joelle my love för ett fint kalas och för att du är den du är <3




Jepp det var allt för idag :) 

 SPOTIFY är bäst


Love you <3
 Ha de gött alla där ute

Kommentarer
Postat av: joelle

Tack för att du ville komma och fira min busunge. kram

2009-08-15 @ 22:16:26
Postat av: jjb

ja vi får väl dra utomlands då ;D

2009-08-16 @ 15:43:06
URL: http://jullanjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0