Hej Hej snart Mars


Så skön dag ... har haft ganska ont i magen men det gör ingenting när allt känns bra och fint annars :) 
 
Var och såg premiären av Män som Hatar Kvinnor gudars vilken bra film ..Jag visste ju precis vad som skulle ähnda

och hur den skulle lsuta men ändå var det superspännandeo och jag tyckte att den var riktigt otäck och blundade på

flera ställen haha.. det är inte alls lika läskigt att läsa händelser i en bok som att se dom på vita duken usch och fy..

lät somsagt bli att titta flera gånger  men bra var den !!!!!!!!



Jag var helt slut när jag kom hem igår för jag och Underbara Heddan fotade hela dagen..det gick jättebra.. blev riktigt nöjd med bilderna .. kulk att få öva sig lite och mycket duktig modell :D  Nu ska jag boka studion lite oftare och öva hela våren är det tänkt :P




Nu ska jag värma vetekudden och lägga på min mage och titta på en bra film tänkte jag

kram på er allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0