OONSDAGEN den :)






Igår var jag på teater :) Den var jättebra :)  !!  Fotade Princess in action :) F
När jag frågade henne om hon var nervös  tittade hon oförstående på mig och undrade varför hon skulle vara det haha

Sen berättade hon att deras fröken sagt till henne när hon busat på scen att  - så skulle du aldrig våga göra när vi väl har föreställning och alla tittar på . Då sa alla dom andra barnen - jOOO det kommer hon ! Love u galna flicka <3


Ont i halsen har jag nu och hostar ..usch kom och anföll mig plötsligt bara från ena dan till den andra så jag tar det bara lugnt och njuter av att inte ha några lektionen ... ska söka artiklar nu en stund tror jag .

 Jag har tre favoritprogram just nu som, jag gillar att titta på när jag är hemma . Miami Ink , Jon and Kate plus Eight och Little people in a big world .. Jätte mysiga program och familje liv på travel and living kanalen :)


JAG SKA PÅ TINA TURNER I GLOBEN :):):)

Dagens tack

Till Frida - för gårdagens mys <3<3<3 Love you <3

Till Alle o Tin- för Tina biljetten <3<3<3

Till Annika - För vinflaskan hehe

Till mina jobbarkompisar- För att jag blir glad bara jag tänker på dem haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0