Söndag :)

Mycket trevlig kväll igår :) Det blev jättelyckat ! Hedvig det är verkligen hur kul som helst att gå ut och parta med dig tack tack tack att du följde med!  Just nu sitter jag här och nyser och känner mig allmänt seeeeg fast nöjd :) Har varit riktigt onyttig men det ska ändras på nu när jag ska börja träna på gym igen ... har faktiskt saknat det så det ska bli kul att börja igen :) Min kropp behöver lite utmaningar !

Jag och Hedvig vill gå på Madonna .. Det skulle vara så häftigt om vi lyckades få biljetter   hoppas hoppas !!!


Jag har gjort allt jag ska bra bra

nä kanske skriver mer sen .. nu ska jag bara njuta av att det är söndag .. var ute och gick en promenad innan och kom och tänka på hur sällan det är sol nuförtiden..det är nästan så att man glömt bort hur det kändes och så undrar man varför allting känns så lätt och ljust och roligt och så kommer man på att solen faktiskt gör mycket för humöret och ger både kraft och energi !

Dagens Tack

Solen - för underbar energi och en ljusare värld

Heddan- för en jättekul kväll och för att du är en sån cool person

mamms - för allt fint <3

Mig själv- för att jag gör som jag vill och borde och blir glad av det ;)

Kommentarer
Postat av: Heddis

söta vännen det var jätte kul att vara ute med dig, det var länge sedan jag kände att jag har haft så kul med någon ute på krogen... o jag mår faktist riktigt bra denna gången efteråt.. ;) o i dag ska jag iväg o träna 2 pass, göra upp för allt de onyttigt jag stoppat i mig denna helg... ;) kram

2009-02-01 @ 16:07:24
URL: http://ohjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0