Måndag :D

Hello sitter i skolan och är på allmänt bra humör .. har inga fler lektioner denna veckan utan bara egna studier hur nu
detta ska gå.. tenta på fredag i statistik :S .. hmmmm .... idag ska vi ha måndagsmys .. ska bli trevligt.. :)

Ska gå på premiären av Män som hatar kvinnor .. har velat gå på den hur länge som helst och knappt kunna bärga

mig att köpa biljetter .. ! har haft ett himla biljettflyt  .. Har fått biljetter till 4 olika roliga saker nu på bara två veckor så

spännande och kul .. jag har en förkärlek till biljetter nämligen hehe eller till olika evengemang  .. älskar när man ska

gå och titta på något alldeles speciellt.. spelar ingen roll om det är bio teater konsert show eller något annat.. tycker

bara att det är så underbart när man har något kul att se fram emot som man kan planera för och sedan gå och

njuta av stämningen och det som framförs och sedan ha ett alldeles speciellt minne ..tycker att det är fint...)

Älskar också att titta på film också ... tycker om när man drömmer sig bort och verkligen kommer in i handlingen

Har alltid gillat svensk film och här kommer några tips på några nya svenksa filmer som jag hoppas är bra :)








MÄN SOM HATAR KVINNOR


Mammut en film av Lukas Moodysonej svenska skådisar men Lukas har ju gjort den :)


Wallander - Hämnden





De ofrivilliga





I taket lyser stjärnorna


Maria Larssons eviga ögonblick



Låt den rätte komma in




Nu måste jag gå till min vackra bil och åka hem :)

Dagens Tack


Till våran duktiga och mycket trevliga seminarie ledare Susanne ! Det var ett kul seminarie idag väldigt lärorikt!

Till Julia och Frida för att dom är så fina och gjorde min helg till ett mycket mysigt och roligt minne :) <3

Till Ulrika och Maria och Hedvig för jag blir glad bara jag tänker på er! <3

Till Tin och Alle för att jag har något som jag ser fram emot varje dag <3

Till min underbara mamms såklart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0