Lugn kväll


Idag var sista dagen på praktiken :D ..kändes faktiskt riktigt tråkigt .. men väldigt skönt också förståss. Att det gått bra och jag lärt mig väldigt mycket nytt. Känner mej helt annorlunda nu mot innan jag började. Inte alls lika skraj haha .. Nu vet jag att jag fixar det mesta och att övning verkligen ger färdighet .


Sitter här med ett skolarbete .. blir så stressad av det usch känns som om det blir värre och värre för varje gång .. Det tar emot så fruktansvärt .. känns som att jag vill göra tusen andra saker istället.

Hmm ja ja .. vill iallafall gå och klippa mig ..vill ha en ny look men vet inte riktigt hur den looken skall se ut ;) Jag vill verkligen göra något kul med mitt hår .. ..ska på allvar beställa tid snart.. :D  Ska nog göra ett allmänt uppfix haha .. Gå till tandläkaren frissan och ett annat ställe vi inte behöver nämna här haha och beställa en ansiktsbehandling också ska jag göra .,..

 Jag sitter just nu och beundrar mina vener på händerna .. gudars vad den som ska ta prov i dem borde vara glad.. Väldigt tydliga och rejäla är dom .. ..som gjorda för att bli stuckna i :D

Igår lagade jag mannagrynspudding med saftsoppa mums ..det var  en av mina favvorätter när jag var liten .. ibland hade vi nämligen turen att få det i skolan och det tyckte jag var äkta lyx :P  Fast jag har ju alltid gillat mat så jag blev nästan lika glad när det blev kålsoppa isterband eller potatisbullar.. det enda jag verkligen inte gillade var mandeltorsk rotmos eller blodpudding som man blev tvingad att äta. ... kom ihåg att läraren otåligt stod bredvid och tittade på tills man ätit upp ALLt .. blääää om jag någonsin bli lärare så tänker jag inte tvinga i någon mat.. fast det är ju ingen risk ... att jag blir lärare alltså ;)

Nä nu är det tillbaka till skolan ett sista år och sen ska jag få mitt drömjobb :D Jag vet att det kommer bli så himla bra . Det känns ända ut i fingerspetsarna hur mycket jag trivs med det jag gör. Att varje dag får träffa nya underbara människor . Att få  prata med dem, höra deras livhistorier .. påverkas av dem och själv påverka  dem och faktiskt verkligen kunna hjälpa dem med sina fysiska problem så att deras liv förhoppningsvis kan återgå till det normala . Ett fantastiskt jobb tycker jag kan inte bli bättre för min del ..eller det kan alltid bli bättre men just nu känns allt väldigt bra !


Idag var det föresten någon som skänkt en stor smarrig smörgåstårta till avdelningen och gudars vad god den var  Tack !!!!

PUSS PÅ Er folket <3

Längtar somvanligt <3 ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig, en av världens duktigaste tjej!

Tycker i alla fall din mor och säkert flera med mig. Jag beundrar dig kolossalt!! Jag skulle inte klarat det där jobbet i en kvart! o du är ju till o med bra på det!

Puss o kram från mor!

2009-01-09 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0