Morgonen den 17/1

Ny dag nya utmaningar!

Tack för att ni finns <3





Dom Älskar dig

gå upp gå upp min vackra vän du vet att det är bråttom
gör dig färdig gör dig klar dom väntar nu
du har väl med dig allt du ska allt som du har fått av dom
dom litar på dig varje dag du har ett ansvar nu
vem ska annars åka buss vem ska annars handla mat
vem ska annars stå i kö till våran nya bankomat
om du bara står still när dom berättar vad dom vill

så vet du att så vet du att så vet du att

dom älskar dig precis som du är nu
vi får inte förändras inte jag & du
ja dom älskar dig precis som du är nu
vi får inte förändras inte jag & du

kom hem kom hem min vackra vän
den kväll som vi har fått av dom
den kan vi göra massor av, du & jag
jag ska visa allt jag köpt, kläder har jag gott om
hur tycker du jag ska se ut? titta nu!
men du har slutat se i färg & i din mun finns ingen smak
& den väg som ligger framför dig är alldelses för rak
fast du somnar i din stol när jag tar på min nya kjol

så vet du att så vet du att så vet du att

dom älskar dig precis som du är nu
vi får inte förändras inte jag & du
för dom älskar dig precis som du är nu
vi får inte förändras inte jag & du

& du tror väl aldrig att du tänkt nånting som inte alla tänkt
& du tror väl aldrig att du känt nånting som inte alla känt
& du tror väl aldrig att du vet nånting som inte alla vet
& du tror väl aldrig att du kan

& dom älskar dig precis som du är nu
vi får inte förändras inte jag & du
för dom älskar oss precis som vi är nu
vi får inte förändras inte jag & du

ja jag älskar dig precis som du är nu
& dom älskar oss precis som vi är nu
älskar oss precis som vi är nu
& jag älskar dig precis som du är nu.


album Raymond och Maria ...fullkomligt älskar deras skiva!! :D :D


Har städat i morgon ska här snyggas upp ytterligare .. my life is back haha i hope !

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fin låttext! Ska lyssna på den imorgon!

2009-02-28 @ 02:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0