den 20 jan :)

Hej Allihopa :D

Nu har våran nya kurs börjat..hmmm känns om att den innehåller väldigt mycket och som att jag kommer att bli proffs på att granska vårdvetenskapliga artiklar på engelska ..Hoppas bara att vi kommer bli lika bra på att skriva ! Jag tror att jag någonstans är ganska bra på att skriva men det lär väl visa sig denna trevliga vår.. Känner på mig nämligen att det kommer att bli en trevlig och halvspännande vår .. känns i luften man andas :P  Jag har vissa mål med dom här måndarna och jag just nu känns det väldigt skönt att använda sig av bocka av-listan :) då håller man en tillfredställande koll på om man ligger i fas eller inte.. samtidigt som det är skönt att lägga det avklarade bakom sig... Man behöver aldrig fundera på om man är färdig eller inte ... är det en bock eller är det inte lixom haha mycket bra vill jag säga .. stuktur ett ord som verkligen är vackert och som berikar mitt liv med trygghet och mindre stress !

Har ett fotoprojekt på gång också ,... har inte riktigt strukturerat ;) upp det än ..men är på god väg.. Ska bli intressant att se hur bilderna kommer bli i verkligheten mot vad bilden i mitt huvud visar.. men vet att alla mina modeller är superduktiga
<3 Så jag tror att detta kommer bli vldigt fint!


Igår var Joelle hemma hos mig ... Hon gav mig föda i svält tider .. nä men jag var superhungrig och hade noll inspiration eller lust till att lufta min rumpa och laga någon trevlig rättt och detta råkade jag nämna för Joelle my love som genast satte sig i bilen och kom med ett mål lagad mat :) Hon är mitt ljus i mörkret hihi det finns ingen som kan göra tzatziki som Fru Ortman <3



Nu ska jag sätta mig ner och tänka .. gud vad jag sak tänka ... Har kommit på att om jag ska kunna göra något bra ..så måste jag först tänka en vääldigt lång stund och då menar jag en väldight lång stund.. sen bygger jag upp det jag vill som en bild i huvudet och detta kan somsagt ta lite tid .. och sen måste jag börja i en himla fart så jag inte tappar lusten eller tröttnar.. Tröttna det är nog min värsta fiende ... har så dåligt tålamod.. :( Måste bli mer uthållig ... får bli en punkt på min bocka av lista :)

Nä somsagt sätt igång med dig nu Anna!



Puss på er folket ! Ta för er av livet!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0