17 JULI Hej Hej

Godmorgon alla glada!


Solen lyser och jag ska snart upp till vårat hus och fixa lite.. Trevlig kväll igår .Tack alla inblandade <3 <3 <3 Tomas DiLeva var artist på stans torsdagskväll men det blev inte mycket lyssnade hihi . Tycker mycket om låten Vad är frihet ! Mycket vacker enligt mig ! 

Vi träffade en Igelkott igår också som var ute och kollade läget i parken. Jag blev superförtjust och skulle försöka få en riktig bra bild med min mobilkamera, Det gick inge vidare så eftersådär 5 bilder och 5 blixtar så såg den riktigt förbannad ut !! Alltså på fullaste allvar så hade den arga rynkande ögonbryn och stirrade på mig som om jag var helsjuk i huvudet  när man jämförde med den första bilden .. lite kul faktiskt men jag kände mig elak också ,stackarns lilla vän den måste sett vitaprickar resten av kvällen.

Har varit nere i blekinge  . Åhh blekinge är verkligen fint på sommaren. Luftiga bokskogar, Gröna hagar med håriga kor i ,Östersjön med små öar och skär och gulliga fiskebåtar som åker förbi när man tittar ut över havet.  Vill man få mer av kultur så är det bara att bege sig mot Karlskrona, Ronneby eller Karlshamn, där finns det roliga utställningar museum, mysiga restauranger och även endel shopping möjligheter.

Imorgon kommer släkten hit och det ska bli fantastiskt kul !  Dom ska stanna över en natt i min lägenhet så jag måste nog se till att städa undan lite här så dom slipper må dåligt av mitt röriga liv ;) .. Nä men jag tycker faktiskt att jag är ganska så bra på att hålla ordning i min enkla boning.. :)  Är faktiskt nöjd med mig själv och min städning nuförtiden minsann !

Nä nu vill min mage ha mat..det vill den i och försig nästan jämt men nu är den extra angelägen eftersom jag ska vara lite onyttig idag och äta kebab och pommes frites, det ska bli sååå GOTT !








Ha en bra dag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0