Lördan



Förväntansfull :) ... tha number one favorite feeling är att vänta på något som man verkligen ser fram emot ... herregudars vad det är härligt.... !! Aaaahh det är som att hela kroppen pirrar och allt man gör har en mening och allt alla andra säger är jättekul !!!

Kände solens underbara värme idag när jag var ute och gick .. hittade flera krokusar i rabatterna .. säger som jag alltid sagt ..Våren är absolut bäst... då har man hela sommaren framför sig att se fram emot och vänta på ... underbart.. :)

Japp idag är jag väldigt positiv .. fast nu börjar jag bli lite hungrig faktiskt... snart ska vi ge oss av också .. måste fixa något att äta innan .. .. önskar att jag var kock .. som Jamie Oliver ..han är så cool .. såg honom i tv i morse och han är min nya idol nu :D


Nä Måste sätta igång med allt som är viktigt ..

puss på er people <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Anna viken fin blogg sida du fått, kram från annika

2009-03-22 @ 10:00:57
Postat av: Joelle

Jätte fina bilder!

2009-03-24 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0