Månens dag !!

Hej allihopa... måndag igen... vet ni att hela vecka bli bättre när man slipper gå upp tidigt en måndag  :D Allt blir lättare och veckan går fortare ... fast överhuvudtaget går tiden otroligt fort herregud känns som att jag springer bredvid med andan i halsen oh försöker hänga med ...


Just nu  är jag ett melodifestival fan heheh ... Är helt kär i 4 av låtarna


Malena Ernman- La Voix  Tyckte om den från första början .. superbra vinnarlåt.. annorlunda  vacker och en riktig partylåt!!



Sarah Dawn Finer - Moving on... UNDERBAR LÅT !! Kraftfull bli betyget


Caroline af Ugglas- Snälla Snälla  Caroline är så otroligt cool och låten är så full med känsla att man ryser  ändå upp i hårbotten .. Härligt


HEat- 1000 miles ... skitbra låt .. medryckande haha och så söta killa




Funderar som vanligt över nya fotomöjligheter.. Fick en massabra tips av Johan .. han har alltid så mycket bra idéer .. Hittade ett ställe i gbg där det är en helt fantastisk fotomiljö... Vill nog dra ihop ett gäng och åka dit och provfota lite ... Känner på mig att det skulle kunna bli riktigt coola bilder :)

 




Joelle my love.. snart är du hemma igen <33 Har tänkt så otroligt mycket på dig ! Älskar dig <3





Helgen var föresten trevlig.. Jennie sov här i fredags och det blev endel äggtoddy hihi ... verkligen trevlig kväll ..tack jennie även om vi aldrig kom ut.. men blev iallafall sminkad av ett proffs :)
 
I lördags hade ju Hedvig sin födelsedagsfest också mycket trevlig.. hade jättekul och trevlig.. och är ju som ni alla vet svag för singstar :) ... var det än finns singstar stortrivs jag minsann !!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så mörkt det har blivit på din sida! Jag ser dig ju knappt!

Kram Mor

2009-03-16 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0