Städa Städa varje Fredag och så varje Jul det tycker jag är kul... NOT!



OjOj storstädning idag .. Känns bra :) ... har inte varit det minsta arg på hela tiden .. bådar gott för framtiden hehe :)

 Är stolt över mig själv idag .. vaknade på riktigt fel sida i morse .. allt kändes omöjligt och förjävligt .. och jag funderade på att inte gå upp alls... men sen fick jag ett ryck och tvingade mig att gå upp åka till staden :) Visade sig vara en bra idé för jag fick komma med och skriva tentan.. ..bra att få försöka iallafall ... sen gick jag och shoppade lite kläder och andra bra grejer .. sen kom jag hem gick ut på promenad .. och nu städar jag mitt hem .. och mår faktiskt riktigt bra :)



Fick ett ryck och kom att tänka på alla gamla låter som man lyssnade på som barn och ungdom och hur mycket dom betydde för en då .. Här är några oförglömliga artister och låtar som följt mig på min väg genom livet hihi

 

Four non blondes - What's going on?  Underbar låt coola tjejer ..vem har inte sjungit med till  - and i say heeeeyyyääääyääääääää!!!!!

 Joan Osborne -One of us


Underbar låt .. fantastisk vacker musik video ...Även här har det varit allsång ;) - what if god was one of uuuuuus!!



Alanis Morrisette Perioden !! Ironic, oughta know ,head over feet, youre house och många fler låtar från jagged little pill plattan  betydde allt en gång i tiden  när jag och Alle var 11 hihi

 The Cranberries i våra hjärtan !!! Senast jag och Alle sjöng Cranberries sånger var när vi åkte hem från badhuset i växjö.. varenda textrad sitter fortfarande klockrent
 Zombie , just my imagination , when youre gone , ode to my family. salvation ,hollywood, the Rebels alla har de en särskild plats <3

Nordman .. hehe lyssnade första gången på nordman när jag var nio kanske :) ..det är något med texterna som jag bara älskar.. Just nu är min favoritNordaman låt .. Om Jag Alltid vänder om .. men nu när jag har min nya Nordman vän Jennie  ;) Så kan vi lyssna igenom alla gamla godingar  som Vandraren , På Mossen, Be Mig, Jag är förlist,  ännu glöder solen , Norrskenet, Ödet var min väg och Laglöst land :)



Tracy ..  Chapman .. åhh underbar röst underbar konsert var det också !!!
 For you - Alle for ever <3 hihi


Nu ska jag fortsätta med min städning .. åhh det är så himla skönt när man bara kan grejja i lugn och ro och inte behöver stressa eller ha dåligt samvete över att man borde plugga istället eller något sådant tråkigt.. mmmm det börjar lukta riktigt gott i hela hemmet nu ..We LIKE :P



Pöss på er the people <3


Kommentarer
Postat av: Al

Åh, de gamla godingarna! Fy fan vad fint det var. När jag hör Cranberries tänker jag alltid på England och hela den grejen. Allergin, Sue & barnen, McDonalds - allt. Så jävla fint.

PUSS

2009-04-15 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0