Drömma bör man ;)

Sitter och funderar som vanligt.. är verkligen en drömmare ..ibland blir det nästan lite jobbigt.. oftast är jag en superhjälte som kan flyga och rädda folk ur brinnande hus .. eller som vinner en väldigt viktigt match för något viktigt sportlag genom att göra ett otroligt snygg mål någonstans ... eller så är jag jätterik och kan köpa precis vad som helt och åka precis vart jag vill .. brukar sitta och fundera över vad jag skulle göra med mitt liv om jag hade t ex 64 miljoner kr ... XD XD det är en ständigt återkommande dagdröm hehe .. Då sitter jag och först funderar över vilka som jag ska ge pengar ..alltså vilka av ina vänner och familjen ... och hur mycket dom skulle få isåfall .. sen över vilka hus jag ska bygga ..vad jag ska ha husen till och vilka rädda världen eller rädda barnen organisationer jag ska skänka en stor summa pengar till .. Och sedan sådant sokm jag alltid velat ha som kanske inte gentligen är jättedyrt men jag som vill ha bara för att jag sett det någonstans .. :)

 Här är min nuvarande önskelista :D:D:D:D
LYXVILLA I SPANIEN ÄÄÄLSKAR SPANIEN
!!!


UNDERBART HUS NÅGONANNANSTANS FÄR JAG BOR PERMANENT!


EN RIKTIGT FIN LYXBÅT SOM KAN TA MIG UT PÅ DE VILDA HAVEN :)



EN MINDRE MOTORBÅT SOM JAG KAN HA NÄR JAG BARA VILL VARA LITE PRAKTISK OCH ÅKA PÅ EN MINDRE TUR
JEFANINA SKA DEN HETA ;)



EN JEEP .. JA JAG VET ATT DAWN SKULLE HATA MIG NU FÖR HON HATAR JEEPAR OCH HUMRAR OCH ALLT SOM SKADAR MILJÖN OCH DET GÖR NOG JAG  MED EGENTLIGEN MEN JAG HAR ÄNDÅ ALLTID VELAT HA EN JEEP HEHE



DENNA BILDEN FÅR SYMBOLISERA ALLA RESOR JAG VILL GÖRA :) LÄNGTAR  VERKLIGEN UT I DEN VIDA VÄRLDEN!!




JAG VILL HA EN HÄSTENS SÄNG.. EFTERSOM VI SOVER EN STOR DEL AV LIVET BORDE VI SPENDERA DYRA PENGAR PÅ EN RIKTIGT BRA SÄNG DÄR VI SOSAGT KOMMER LÄGGA MYCKET TID :)..UNDERBART OCH BEKVÄMT SKA DET VARA !!



EN PROFFKAMERA SÅKLART VILL JAG OCKSÅ HA ÅHH VILL VERKLIGEN HA EN CANON EOS 1 MARK III



EN PLATT TV VILL JAG OCKSÅ VERKLIGEN HA ..EN RIKTIGT STOR !!



EGNA PROFFSIGA FOTOBLIXTAR TACK !!!



ETT EGET SINGSTAR MED MASSOR AV SKIVOR TILL SÅKLART !



NYA FINA MODERNA MÖBLER ..ÄR OTROLIGT SUGEN PÅ ATT BARA SHOPPA HELT NYA MÖBLER OCH HELT GÖRA OM MITT HEM .. !!!




EN NY SKÄRM TILL MIN LAPTOP..!!! HADE VERKLIGEN ANVÄNDING AV MIN LAPTOP .. KUNDE TA MED DEN VART SOM HELST OCH BLEV JÄTTEARG NÄR JAG RÅKA TAPPA DEN :(



KLÄDER FÖRSTÅSS... JAG ÄR JU TJEJ DÅ SKA MAN JU ÄLSKA MODE OCH ATT SHOPPA KLÄDER SÅ DET MÅSTE JAG JU NATURLIGTVIS HA MED HÄR OCKSÅ





nÄEMN såatte..... nu kanske det är dags att sluta sitta här och drömma och ta tag i det verkligen livet

men jag ville bara förklara varför jag ibland försvinner in i mig själv haha och fantiserar om livets rikedommar...

Bäst av allt är ju kärleken i allafall och sann vänskap... :) :) .. allt ovan är inte mycket värt om man ej mår bra innuti ..<3 .. lite visdomsord här efter allt ha begär


 vad önskar ni er ???




pözzzz på er folket

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är bäst Anna :) Precis så här brukar jag sitta och fundera när jag inte har något för mig, hi hi! Vi kanske skulle börja spela så vi har en LITEN chans att vinna =)



Vad fina kollage du gör och fina bilder du tar, hur duktig som helst ju. Blir något nytt om du ska fota Christina :) Har ni bestämt något? Jag kanske hänger på, om jag får och kan :) Kram kram

2009-03-25 @ 22:03:13
Postat av: Ann On Ym

Vet du? en måste inte gillar shopping kläder och mode bara för att en är tjej..

Püss

2009-03-25 @ 22:48:27
Postat av: Anna

Hihi spela vore inte fel åtminstone litegrannlagom ;) Taaack sweet <3 Häng me bara <3



Nä det är sant .. det finns faktiskt tusen andra saker som också kan vara roligt för oss kvinnor i denna världen <3

2009-03-25 @ 22:54:32
Postat av: BeaTrice

när dina drömmar har slagit in så kommer jag och bor hos dig i ett tag :-)! vad fina kollage du gör, hur?fotar du själv?



hoppas att allt är bra med dig!!

Kram kram

2009-03-25 @ 23:15:22
URL: http://labeatrice.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad du är generös och omtänksam! Alla nämner inte som det första de ska göra är att skänka pengar! Därför gillar jag dig!



Hoppas att du delar med dig av lyxlivet när du blir rik, för man får väl åka med på båten och sova över i slottet ibland? :p

2009-04-08 @ 23:01:42
Postat av: Anna

Klart du får åka med Jennie ;) ;) <3 <3 <3

2009-04-08 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0