Sommarkläder ja tack!!

Drabbade för ett tag sedan av ett intensivt shopping behov till denna kommande sommar !! Känner mig nöjd och bekväm nu ..ja faktiskt riktigt lugn och tillfreds .. Nu kan jag möta sommaren med lite nya kvinliga kläder till mitt otroligt feminina själv det är grejer det !! :)

pLUS ATT SOM NI ALLA VET KOMMER DENNA SOMMAR  ATT VARA FYLLD JA FULLKOMLIGT ÖVERSVÄMMA AV SOL OCH VÄRMDE !! FINNS INGA ANDRA ALTERNATIV SÅ ÄR DET BARA  !!




Fick somsagt röda converse av Kerstin och jag älskar dem !!





Fick ett sandalryck och var tvungen att köpa 2 par från Scorette



Sandal par nummer2 Väldigt sköna är dom !!




Köpte en Jeansklänning på White








En Klänning från HM







En sommarklänning från White









Ska även försöka vara lite kjolaktig denna sommar så köpte en kjol från HM







En top från HM .. gul o somrig..:)



 kÖPTE LITE ANNAT KRAFS OCKSÅ FÖRSTÅSS MEN DETTA ÄR THE MAIN THINGS LIXOM !!




GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA JOCKE <3 Som fyller år idag.. Tänkte åka och hämta lite god mat åt honom så han känner att han fyller år !!



Ska ju jobba i kväll men tänker äta tårta ikväll för det vill jag bara inte missa... Tårta är nämligen min absoluta favorit rätt .. hehe sen första gången i maj -86 när jag fick smaka på min förstA BIT !!!!











dAGS ATT ÅTERGÅÅÅ .. fick föresten reda på hur jag ska jobba i sommar och blev väldans nöjd.. precis lagom så att man hinner njuta ledigheten också !!


Bye People !! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesnygga kläder! Den gula var läcker men som du sa, är nog bäst till byxor. Vilken härlig färg på dig!

2009-05-09 @ 13:01:49
Postat av: annika

oj vad mycket fint , du kommer vara vackrast i sommar

2009-05-12 @ 21:03:05
URL: http://annikabjork.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0