Onsdag kväll en bra dag!!

I morgon börjar jag jobba kl 7 yippiii !!  Japp jag menar det verkligen .. har längtat lite efter jobbet nu efter all upptagenhet !!



Valborg var galet hehe ... väldigt najsig kväll ..lite kall dock men tänk inte på det som min Maran alltid sa ..
Grill med underbart god potatissallad och och Annas egen sangria hehe Sen drog vi en sväng till Harrys och mina ben fick äntligen dansa loss.. Träffade Pär också det var riktigt kul har nog inte dansat så mycket på länge ..  Du är rolig du Perra !! :D
 


Heddan o Ulle ni är toppen ... <3 thanks !!


Helgen var så himla fin <3 Oj Oj vad mysigt och trevligt..  önksar att man träffade människor som man älskar och som gör ens liv vacker lite oftare !! Konstigt egentligen .. dagarana och åren bara går och så plötsligt har det hunnit gå typ tio år utan att man ens märkt det.. visst har vi setts ibland på högtider och snabbvisiter men somrarna i krakis då allt var lek och underbart och lätt tog väl slut för sisådär 12 -13 år sedan .. Det blev en väldigt rolig och bra helg iallafall med intensivt umgåsgående  och filosoferade hehe

  ERICO<3               LOVE<3     Jag är glad inombords trots minen ;)

KERSTIN in my heart <3 <3 <3  Min favvo låtsasmamma och förebild !



Idag åkte jag och Joelle in och klippte oss på Salong CRIi  Jag är riktigt nöjd med resultatet ... känner mig fri och lycklig med mitt nya kolsvarta hår och mina lockar för en gångsskull .. Fick ett väldigt bra preparat till håret också så att det inte ska bli så himla burrigt och hysteriskt jämt.. Är alltid på jakt efter nya grejer som passar min hårtyp men detta verkar faktiskt funka riktigt bra ..:D

 





Nu tänkte jag fortsätta att läsa i självbiografierna och hitta meningar till mitt arbete.. det är klart det allra roligaste hittills...

 


I helgen blir det FEEEST hos Fredrik och jag ser verkligen fram emoot det wiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nä nu ska jag nana .. kanske lägger ut lite bilder på nya clothes som jag köpt  om ni är snälla hihi

NATTI folks

Kommentarer
Postat av: julle

Låter som en underbar helg;).Kram

2009-05-07 @ 05:16:10
URL: http://www.metrobloggen.se/juliaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0