EnrÖv

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH blir så jävla trött ibland !!!

hmmm hoppas hoppas på en grej i allafall :(


Jag är hungrig ! Jag vill ha mat ! Jag vill äta choklad och potatisgratäng med korv i!

Jag vill vara ute !

Jag vill  jag vill jag vill jag vill jag vill en massa saaaker !

När jag och Joelle var i gbg åt vi Sushi och jag grät nästan av välbehag!!!!!!!!!! Det var det godaste någonsin ..dit måste jag gå igen ! Jag är suchimaaaan och Joelle love är också det ! 


Nu ska jag sova.. fast det vill jag inte ...fast det måste jag ...annars kommer jag att kollapsa i morgon och det vill vi ju inte eller..


By the way .. MADONNA var faktiskt en bra kväll ...trots allt regn.! Japp! ...just det måste till torpet i morgon..fååår ej glömma annars mördar Maria mig.. och det vill vi ju inte heller eller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0