Heeeeejäääää

Hellooo



 <- Alle the one and oonly



Precis städat och skurat mitt badrum :) Nu luktar det jättegott där inne ..trevlans ..känns faktiskt väldigt bra att ha ett badrum som är fräscht och fint YES yes !

Då var praktiken på UVA klar .. är helt fantastiskt nöjd på alla sätt som går ! Totalt underbar praktik har det varit ! Vi har varit ett riktigt toppenteam också ! Sammarbetet kunde inte funkat bättre så nu ser jag fram emot samma gäng under barnpraktiken  :)

Joelle kom över en sväng till mig igår och det var väldigt mysigt..<3 Den människan gör mig verkligen glad..<3 Joelle kan man vara med flera timmar i sträck o prata oavbrutet med och ändå finns det tusen saker till som man inte ens hunnit med att diskutera .. har aldrig förstått det fenomenet med roligt och fint är det <3




Imorgon skall jag vara duktig och  fixa det sista med ett skolarbete, vill att det ska bli bra ..jajaja låtett bli bra nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart har jag tid igen ! Jag tycker om när jag har tid samtidigt som jag blir lite nervös .. skumt va ?


Nu drar jag ner i tvättstugan !


 Jag gillar såpa, såpa luktar gott
Bye bye folks <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0