Måndag igen :)

      


                 Trött ikväll ! Känns rätt gött faktiskt :) 

Pluggat idag och är nästan nöjd med min insatts vilket känns bra för att vara jag ..hmm

                        Imorgon har jag två tider och passa .. jepp jepp

Annars känner jag mig allmänt taggad .. vill lixom bara få det överstökat !! Vill bara komma igång nu .. ingen idé 

                              vänta och fundera.. Påt bara ! 
 
Jaha ja nä men gud vad jag inte har något att skriva idag .. nästa helg kommer min man <3 :) wiiiiiii Har

                                                          längtat !

Kanske blir lite fotografering i helgen också .. kul isåfall ..vill lära mig mer och mer och mer och mer.. 

Tycker att allting har blivit så mycket bättre vad gäller foto.. Är väldigt glad över mina proffsiga blixtar med minsann . Tack Jocke och Ulle <3 

Naaaj nu har jag tjötat färdigt för ikväll 
Hade göttans folks








                                    Vackra flickor                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0