Tisdag today !



Snart är det dags för första avsnittet av IDOL wiiiii:) Jag och mor ska kolla.. mor förstår sig inte så mycket på idol .. hon mår bara dåligt när juryn är tyken och negativ... då kan inte mor titta säger hon .. men det ska bli mys ändå :)

Pirrig inför i imorgon ...

Läääängtar till helgen fortfarande hehe :)

Är supersugen på godis somvanligt

Har precis skrivit en presentation om mig själv .. hade nästan glömt att jag jobbat på vissa ställen herregud vad tiden går .. kom på att jag både jobbat i hemtjänsten , på sjukhem , på dagcenter lite grann..som personlg assistent<3 <3 <3 På brötorpet såklart <3 <3, på bup, som volontär  och som kontaktperson åt en väldigt charmig liten kille <3 <3 Helt underbara jobb allihopa... har faktiskt trivts på vartenda ett ! Men är väldigt glad över att snart vara färdig med denna utbildning och hoppas på ett nytt fint jobb efter jul !

Nä nu måste jag äta något innan idol börjar..

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0