Hallåå världen !

Godmorgon världen ! Idag ska vi på studiebesök på ortopeden, vi börjar ju där nästa vecka allihopa. Intressante och lite scary fast kul ändå!

Är fortfarande väldigt lycklig över att min fest i lördags . Trots att jag var lite små hysteriskt och stressad och sprang runt och flaxade med armarna så var det ett helt gäng med fina vänner som hjälpte mig att få i ordning. Allt blev perfekt enligt mig ! Maten, Folket, Musiken, lekarna ja alltihop är jag så himla nöjd med. Det går knappt att beskriva hur lycklig jag kände mig hela kvällen över att alla mina vänner var samlade i samma hus . Att jag bara behövde gå upp eller ner för en trappa för att prata med dom jag älskar mest hihi väldigt fin känsla
!



Speciellt tack till Joelle Renée Eve Annika Frida och Jennifer för all underbar hjälp

och tack till alla som kom och gjorde kvällen fantastisk!!










Dagen efter myste vi alla innan gänget från stockholm behövde åka igen . Vi lyckades bada och det var djävulusiskt kallt ska jag säga huuu ! Lotta fick visa sin fridyknings talang och Frida det lilla lyxet fick åka motorcykel hem sen med Peter.





 















Nu börjar min praktik om bara ett litet tag .. 12 pass ska vi göra på UVAn och sedan är det BUA som gäller !

Städa i ordning och sätta mig ner och plugga en stund är vad jag behöver göra nu !

Helst skulle jag vilja sätta mig i soffan med en filt och äta godis och titta på film .. hmm men om jag är riktigt duktig kanske jag kan göra det ikväll .. vi får väl se hur allt går !


Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: Annika

tack Anna underbar mat o roliga lekar o många fina människor att minnas , Tack för vi fick komma, kram annika med dotter

2009-09-03 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0