blä

åhh jag är så trött på mig själv idag!!! Jag gör inte alls som jag vill !!!  Jag håller på att krypa ur mitt skinn jag vill göra massor med saker men jag orkar inte göra en enda..fan oxå jag vill bara vara ifred för fan!! Låt mig vara ifreeeed! Jag är nog schizofren eller något . Rösterna i mitt huvud säger till mig för fullt men jag vill inte vill inte vill inte. Min kropp och resten av mig själv gör bara tvärt imot...åhh vad ska det bli av mig jag blir så ledsen .

Igår körde vi till malmö och tillbaka det var jobbigt men rättså trevligt fast somsagt jobbigt att köra hem hela vägen. Nu har Patrik iallafall en bil, en volvo v70 grön lite sleten men den duger. Joelle messade mig i morse och sa att hon och chriss hade fått en liten pojke sååååå spännande jag kan knappt bärja mig..är så nyfiken på hur han ser ut och på vad han skall heta. nu ska jag jobba om en stund. Igår var vi i varberg med jobbet det var härligt men ändå irriterande nu har ju sommaren kommit iallafall
 fast jag är på dåligt humör idag blä blä

Kommentarer
Postat av: Joelle

Gud vad tiden går fort. 10 Dagar kvar sen fyller lillemannen 2år :)

2009-07-30 @ 23:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0