Hej

Hagelskur Hagelmur Hagelfigur...
Imorgon börjar plugge . Jag har badat med jacob och det var väldigt lugnt och fridfullt för mig för jag tittade mest på idag. Nu är det Alfons åberg som gäller. Jacob tycker att Molgan är riktigt spännande han blev alldeles till sig när Molgan kom i sin röda bil haha

Just nu känns det lite roligt minsann hehe

Julius ceasar har date här hihihihihihihi jag och Jacob ska smyga på dom har vi sagt fast jag vet inte ..då kanske dom blir arga men man måste ju hålla koll så inget oanständigt sker med dessa oskuldsfulla varleser hehe

Jag känner på mig att det finns saker jag borde göra som jag inte vill göra ...usch finns där baki huve men orkar inte ta fram det..äh får fixa imorgon.

hedå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0