Höst är mysigt jag gillar hösten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imån är det sista dagen på min semester. Jag längtar faktiskt lite efter jobbet eller ganska mycket. Tycker om alla där på torpet . Har saknat dem!!! Ska bli kul att se dem på tisdag. Saknar skolan också lite faktiskt . Det är ändå jäkligt intressant med allt man går igenom där . Jag ser fram emot hösten. Det är så många saker jag vill göra. Jag tycker om hösten ..har alltid gjort det. Tycker det är mysigt och spännande med hösten. Nya grejjer på gång friska vindar mörka mysiga kvällar och man kan vara inne med gott samvete. Ser fram emot denna höst :)
Idag har jag bara varit ...hhehe igen ....men det var skönt att bara vara somvanligt..
Käka tacos och det var verkligen jättegott. Patrik har trampat på en spik. han haltar och säger att foten känns jättestor..vi får hoppas att det inte bli inflammerat men jag spritbehandlade den lite iallfall så det kanske läker bra ändå..
Ska gå och lägga oss tidigt eftersom en viss person börjar redan klockan sex imorgon bitti så fruktansvärt vidrigt tidigt men men då missar man ju iallafall inte mycket av dagen fast jag ska ligga kvar meh meh meh
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag äntligen hittat hit! Spik i foten - kan man få en kopp kaffe! med Hasse o Tage kom jag osökt att tänka på. Inte så att jag vill förringa olyckan men det var mina fria associationer. Hoppas innerligt att foten sväller av med tiden. Hörs i måååån. Mor

2007-08-05 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0