Joelle

image13image14image15regn regn regn...
Joelle är en av mina bästa vänner. Kommer ihåg henne från första dagen i gymnasiet vi satt mitt i mot varandra när vi hade lära känna lekar och jag trodde att hon var fransk eftersom hon uttalade sitt namn med värsta franska dialkten plus at hon liknade en tjej som är fransk men ack så fel man kan ha haha Joelle är från libanon. Det var verkligen inte kärlek vid första ögonkastet men jag blev helt betagen av hennes vackra ögon och hennes roliga sätt. Joelle är bara den hon är  och hon är en så jävla skön person. Hon säger alltid vad hon tycker även fast det kan bli lite förmycket ibland. När hon är arg är hon jättearg när hon är glad är hon jätteglad. Men för det mesta är hon alltid full av liv och glädje . Full med tankar och ideer . Man kan alltid prata med Joelle och hon finns alltid i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0