Marie Marie

Jag blir så trött ...

image10
Ledig idag verkligen skönt!! jag har läst i en ny bok och bara tagit det lugnt. Imorgon skall jag äntligen få se Kevin Joelles lilla underverk det ska bli spännande. Julia är arg för att hon inte får åka med Patrik med motorcykeln bara för att en viss männsika aldrig köper sig ett EGET skinnställ utan altid skall låna vårat grrrrrr tycker jag också!!!!!!
Läste Marans kompis lillasysters blogg idag ...blev sorgsen hon skrev om när hon fått reda på att Marie hade dött fy fan ...usch kommer själv ihåg när jag fick samtalet av en gråtande Martina..Jag ville bara inte tro det!! Det fick inte vara sant magen bara drog ihop sig och jag kunde knappt andas Kom ih¨åg att jag blev kände mig alldeles konstig . Allt kändes så overkligt. Saknar våran Maran så fruktansvärt mycket och tänker ofta ofta på henne hon var så speciell hon var verkligen som ingen annan , en så jävla stor förlust , Vill så fruktansvärt gärna ringa henne och höra hennes mening om saken . Åhh ibland är livet så jobbigt och svårt önskar att man inte dog eller att alla dog precis samtidigt så man slapp sakna något..det är så jobbigt när man inte får träffa en person och aldrig någonsin mer kommer att se den personen skratta eller gråta eller höra rösten och känna livet helt sjukt hur allt kan vara men men´livet går vidare det bara är så och det kommer alltid vara så och det är nog bra iallafall

Nu vill Julia ha datorn ...ska bara blogga lite till hehe

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0