Mitt så kallade liv

Idag har jag tagit fram studiematerial..visst låter det fint och ansvarsfullt.Jag ska nu sitta med mitt studiematerial i två veckor och sen skall jag göra klart denhär kursen och börja på en ny.
Sjöng kareoke idag det var jätteskoj. Jag satt alldeles för mig själv och sjöng ut fast texten och rytmen var lite föremig hihi men det blev rättså braä ändå

Snart ska vi åka motorcykel och det är oxkså kul. Jag brukar sitta bak och skrika det är jättehärligt.
Puss på er allihop för idag känner lite kärleksfull..fast bara lite ;)




Raymond och Maria

Kom ut kom ut kom ut min vän Vi fanns en gång för länge sen. Du satt bak på min cykel och jag ropade ditt namn. Vi åkte långt jag körde fort du sa det här är sånt som ingen gjort varje morgon var vår egen och allt vi rörde vid blev liv.

Men se på oss se på oss se på oss nu vi fick varsitt jobb och jag blev någons fru. JAg frågar och frågar och frågar igen, vem tog dig ifrån mig min älskade vän.
men när jag blundar finns allting kvar, varenda tanke allt som vi var, ja när jag blundar är allt som förrut inget har ändrats
inget är slut


Du måste gå ja det är klart du ska säkert till nåt underbart kanske prova en ny maträtt prata resor med din man och om vi nån gång ses igen ska du inte vara rädd min vän jag lovar att inte störa du ska få dö ifred

Men tänk på mig tänk på mig tänk på mig nu jag trodde på allt gjorde inte du? och rör vid min rör vid min rör vid min hud den börjar att blekna jag ser ingen gud

Men när jag blundar finns allting kvar. varenda tanke allt som vi var. Ja när jag blundar bli vi alltid som en , Du finns här hos mig och jag är vacker igen




Till dig med kärlek!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0