Anna <3 Mikaela= Sant

image8Idag är det söndag och det är växlande molninghet och skurar som den här sommaren mestadels bestått av.  Pratade precis med Mikaela . Blir så himla glad varje gång. Allt känns så lätt och självklart när man får prata med Mikaela. Hon är en av mina bästa världsproblems lösare minsann och det är tur det. Hennes Olivia har hunnit bli sex månader och jag längtar efter att få träffa dem snart. Vi funderade på att ta en tur til djurparken eller något annat trevligt. 


Nu måste jag sätta igång att plugga egentligen. Fan det tar emot !!!! Vill inte!!  Orkar inte!! Vill bara göra sådant som jag vill göra :(       Fast jag vill ju plugga! Jjag vill tycka att det är intressant!!!  Jag vill hungra efter kunskap och känna hur otroligt spännande och bra det är att lära sig nya viktiga saker som står i dyra viktiga läroböcker. Jag vill ta till mig och kunna använda mina kunskaper och känna mig säker och glad och intelligent.. äh det är nog bäst jag sätter igårn

Mikis tack att du finns


Det finns en blomma vit som snö
Den blomman kan ej vissna eller dö
Den blomman känner du nog igen
för trogen vänskap heter den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0