Tisdag!!!!!!!!!!!

image11Pratade nyss med Eve...det var en trevlig upplevelse..har inte pratat med henne på väldigt länge hade glömt bort hur lika vi tänker . Tänk om alla kunde tänka precis som jag det skulle vara så himla bra..då skulle alla verkligen förstå varandra varje dag och inga mer missförstånd skulle mer finnas i denna värld.

Har polerat min bil idad blev rättså nöjd men hann inte med hela för det kom regnskurar stup i kvarten..onda sommar!!! Har hört att det skall bli lite finare väder nu i augusti och det är ju kul nu när jobb och allt kör igång igen...grrrrr men men vädret är en världslig sak jag kan väl ha kul ändå...jag vill bara ligga och läsa och vara ifred ..är lite negativt lagd just nu men det kanske kan ändra sig om allt blir som jag vill.


DET FINNS DOM SOM GJORT DIG ILLA,

DET FINNS DOM SOM INGET VET


DET FINNS DOM SOM GJORT EN GREJ AV ATT SKRIKA UT DIN HEMLIGHET

DET FINNS DOM SOM STAL DIN STYRKA

DET FINNS DOM SOM STAL DITT MOD

DET FINNS DOM SOM INGENTING FÖRSTOD

DIG SOM INGEN KÄNNER


DIG SOM INGEN SER

DU SOM SAKNAR VÄNNER
OCH KNAPPT VILL ANDAS MER
HÖR PÅ MIG MIN KÄRA


HUR SKALL JAG FÅ DIG ATT FÖRSTÅ
DU MÅSTE RESA DIG UPP OCH GÅ!!!!
mEN DET FINNS TID FÖR NYA VÄRLDAR
MYCKET STÖRRE ÄN DEN HÄR
NYA SKAPELSER OCH TIDER
NÅD FÖR ALLT SOM BLI OCH ÄR


OCH ALLA DESSA LÖGNER BETYDER INGENTING
TRO MIG NÄR JAG SÄGER


SKAMMEN VAR ALDRIG DIN!!!!



AV JONAS GARDELL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0