LIfe Is Beautiful<3


Goddagens...
  Jag tycker att livet är så vackert nuförtiden ... jag har kommit på att det är vackert när något positivt kommer till en successivt..:) När en bra känsla långsamt börjar gro och sprida sig ...När bra saker sakta byggs upp ..sakta men säkert på något vis.. Gillar det. Det känns  som det kommer att hålla ...som om grunden är väl byggt..som väggarna håller bättre ...Som att allt  står kvar stadigare när det blåser. Jag tror att det är bra när saker och ting får ta lite tid . Att det får skapas i lugn och ro men ändå med noggrannhet och intresse.. Då vet man att det är rejäla grejjer som håller . Då vet man att det är äkta kvalitet <3

Tycker också det är så fantastiskt med alla dessa underbara människor som man dagligen får träffa YEA! Super alltså!

annars är allt lugnt pch skönt..fick kort från Dawn my angel <3 hon är nog påväg till staterna igen nu.. jag hoppas att hennes liv kommer bli spännande och innehållsrikt nu när hon börjar om på ny kula .

Kollade förresten på solförmörkelsen innan det var verkligen coolt.. Jocke the one and only har nämligen grejjer för allt. Med två sortes snygga  speciella kollapåsolförmörkelsebrillor kunde vi alla skåda hur månen skymde solen i en halvtimme :)


mja..det var nog allt för dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Maddis

haha det visste inte ens jag att det var solförmörkelse, la inte märke nåt alls, men o andra sidan såvar jag ju inomhus. jocke är nog förbered på allt tror jag ungefärsom uppfinnar jocke i kalle anka. Kram / sis

2008-08-04 @ 19:04:35
URL: http://mysigatips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0