Skolmogen


Godmorgon.. Sitter i skolan just nu och känner mig allmänt nöjd och glad ..
Nu kom en lärare in och sa att det ska vara undervisning här klockan nio så jag får nog logga ut strax. Fick en ny mobil igår ! Den är verkligen fet och fin hehe ... vet inte om jag gillar den än .. men den verkar riktigt bra...blir bara lite irriterad och otålig när jag inte kan saker på direkten.
Vi kommer nog ha fullt upp denna terminen massor med praktik och seminarier ..Det passar mig bra ;)

Gjorde klart min wishingboard och den blev jättefin ..är helnöjd ..tror det kommer bli riktigt bra faktiskt <3
Zelda är hemma hos mor och J just nu ..var ute med henne en stund igår det var uppfriskande ..Kände mig som cesear nästan hon gick så fint bredvid mig .
På lördag äre fest :)  .. ska verkligen bli intressant haha Mikis min mikis ..


Nä nu ska jag gå på toa och sen äre föreläsning igen

Hejssvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0