Regnruskfusk

Hallå bloggen. Har haft två riktigt dåliga dagar när allt bara superblä och bajs och kiss men just nu i denna stund känns det lite bättre :) 

Idag handlar mina funderingar om att våga och att förvänta sig. Jag tycker det är så jobbigt det här med att man förväntar sig saker och föreställer sig förmycket om hur händelser i livet kommer bli . Antingen tänker jag att det ska bli alldeles fantastiskt och verkligen en otroligt underbar upplevelse och sen blir det oftast då inte fullt så fantastiskt som jag förväntat mig och då känns det som en besvikelse som kramar om hjärtat och gör sinnet tungt.
Egentligen är det inte så farligt men ändå är det så himla jobbigt när besvikelsen känns som starkast och då blir man rädd att man ska behöva känna den så då tänker man att det antagligen kommer gå åt helvete ..att det absolut inte kommer bli roligt eller bra eller någonting alls ..då börjar man fundera på en massa olika hemska grejjer som skulle kunna hända och det väcker i sin tur en massa osäkerhet och nervositet så fort man ska göra något nytt...jag vet inte om det bara är jag ...eller om det låter helknäppt men så känns det rättså ofta  i mitt liv. Jag skulle bara vilja kunna slappna av och ta livet som det kommer och inte hela tiden göra massor med föreställningar och historier om hur saker kommer att bli på det ena eller andra sättet utan bara möta dagen och livet med ett  någorlunda lugn och en någorlunda lagom bra inställning så får det helt enkel bli som det blir!



DAGENS HUMÖR: Var i botten innan men nu är det lite lite bättre ;)
DAGENS KLÄDSEL:  mjuukis
DAGENS FRISYR:  flätor hihi
DAGENS LÅT:
  Kyrie med en unge som sjöng opera..så himla vackert ..ska nog börja sjunga opera eller vad tycker ni ;)
DAGENS LÄNGTAN:  hmm usch frågan gör mig sorgsen
DAGENS HAT:  Ständigt gråa dagar med regn och rusk :(
DAGENS ÄLSKA:  Älska dig själv så skola du lättare älska andra ..eller nåt
DAGENS VILL:  Få  mer självdiciplin
DAGENS VILL INTE: vara deppig längre
DAGENS MYS:  Med Annika i soffan
DAGENS GÅ UPP:  klockan 0730 pigg och sur
DAGENS JAG ÄR:  inte riktigt i form men kan bli bättre
DAGENS MAT:  Kött med klyftpotatis och sallad gott
DAGENS HISS:  fina vänner
DAGENS DISS:  Kallt ösregn
DAGENS HÄNDELSE: Kvällsmat med Annika och Linus ..mycket mysigt

Lets cry together if times are tuff,
Lets run away together from difficult stuff. Hold my hand when you are about to fall, If you need me, just pick up the phone and call.I will be there for you for the rest of my days; I love you now, tomorrow and always



Kommentarer
Postat av: Regn ruskfusk

Klart man är orolig att göra nya grejer , men varje gång man vågat ta steget så blir man lite starkare, som en trappa för varje steg kommer du längre upp. Och jag lovar du kommer högt..fortsätt klättra.. kram / Annika

2008-02-26 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0