SOLSKEN!

Åhh vår vår vår i luften. Anna tycker om.

Idag har jag varit duktig på alla vis. Känns lugnt och bra.
 
DAGENS FUNDERING!!!
Idag har jag funderat över framtiden. Jag tycker att det är spännande och jobbigt på sammagång. Att man aldrig vet hur det ska gå.  Har också funderat endel på rädslan och vad den gör med oss människor. många gånger när man känner ett obehag för olika saker beror det på just rädsla..att det är något som skrämmer med just den saken som man känner motstånd mot. Det är så lurigt och klurigt men ibland tror jag det är viktig att gå till botten med det som stör. Om det nu ärså att man inte tycker om någonting eller känner stark motstånd mot något så kan man fundera på först om det är något som skrämmer . Sedan på isåfall varför och sedan på vad som är det värsta som kan hända, om detta otäcka är direkt farligt eller något man skulle kunna klara av. Sen får man bestämma sig om man vill övervinna, vänta lite och låta tiden mogna eller helt enkelt acceptera och konstatera att man inte vill orkar eller ¨vågar och skita i det helt enkelt. :)


Tog en liten bild på den fina kvällsolen innan :)
image113

Kommentarer
Postat av: Mammabodil

Mbodil var här!

2008-02-13 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0