Sorg :´(




DON'T Hate me Please...................................................



 





"Jag står här i mitt fönster jag ser ut men ingen ser mig alla som går därnere
kan va precis som jag.
Men jag vill inte veta om dom har nåt som är hemligt
för det vill jag också ha.
Och det är sant att jag alltid klär mig fint, det är sant att jag bett alla om lov
men ingen har svarat så jag gick hem igen.
Och om jag visar mer än vad jag tänkt och om jag visar mer än vad dom trott
var hamnar jag då, vem ska förlåta mig?

Men nån har sagt att vi har så många år kvar,
låt dom börja nu, ja låt dom börja nu.
Nån har sagt att vi har så många år kvar,
Låt dom börja nu, ja låt dom börja nu."
 
från raymond och maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0