Tack underbara liv



Jag vill verkligen att den här helgen ska bli en bra helg..åhhh vad jag verkligen vill att det ska bli en trevlig kul och bra helg... Jag behöver verkligen en trvlig kul och bra helg....Give me please!!!!!!!!!!!

 Är jag liter tjatig.. jamen det är inte så konstigt ..jag vill att det ska hända något kul nu i mitt liv. Igår var en väldigt KUL och BRA dag ...faktiskt den roligaste dagen på länge ...det irriterar mig lite grann men det är väl bara att njuta och ta emot sådant när saker och ting känns bra.  Jag tror jag måste lära mig att bli bättre på att ta emot och inte hela tiden hålla saker på avstånd... Det är mycket roligare när man kan unna sig själv att verkligen ta emot eller att mår bra ...eller att vara riktigt glad utan att tänka att nu är jag glad oj oj det vågar jag inte riktigt vara för då kanske jag blir ledsen eller besviken snart... typ att det är bättre att vara låg och inte så glad hela tiden för då blir fallet inte så långt från glad mot ledsen.  Men då missade man ju hela poängen ju.. Allt det där roliga som livet ändå ger blir inte ens det roligt isåfalll.  Nä nu jävlar nu måste det bli nya tiden. Nu ska jag ha kul eller iallafall tro att jag har det hehe även om jag inte har det så ska jag inbilla mig att det är riktigt bra . Jo men det är faktiskt bra ..Jo men det är det verkligen. Och Tack Tack för igår och för alladagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0