TRÅÅKIGT har jag idag







Svart eller vitt? Svart!

Mjukt eller hårt?  mjukt tycker jag om
Homo eller hetero? hetero... är jag alltså ;)
Höger eller vänster? ..Höger
Stor eller liten? STOOOR!
Göteborg eller Stockholm? mmm jag gillar stockholm
Landet eller storstan? Landet ! Alltid Landet så underbart med lugn och natur
Kram eller puss? PUUUSSSS och kram
Hyrfilm eller bio? Bio. I looove Bio så mysigt och stämningsfullt
Piggt eller opiggt?  Piggt så klart
Pasta eller potatis? Potatis är mitt andra namn jättegott i allaformer
Is eller mjukglass? mmmjukglass en varm sommardag med chokladströsseltopping
Natt eller dag? "Fånga dagen"
Marsvin eller hamster? Hade 6 marsvin en gång och dom skrek och skrek heöa dagarna. Hamster får de bli!
Rakad eller orakad? Rakat såklart
Biffig eller slank? Jag gillar biff hehe.
Popsnöre eller sportfåne? Popsnöre tror jag eller spelar ingen roll
Peter Stormare eller Peter Jihde? ingen av dem!!!
Kaffe eller te? Kaffe
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min?  Den var rätt okej faktiskt. Filmen alltså :)
Bakispizza eller bakischirre?
Plastbestick eller plastbröst? Bestick får det bli för mig
7-eleven eller Pressbyrån? Åt nog den godaste brownin nånsin på 7-eleven. I pick U
Yngre eller äldre? Hehe Äldre!
Lång eller kort? LÅÅÅNG
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Hm både och . Är nog lite konfilkträdd men är ändå bra på att lösa dem tillslut
Är du svartsjuk? JEPP
Vad gjorde du igår kväll? Plattade mitt hår och tittade på en film
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?  Självklar förstår inte hur någon skulle kunna ha något emot det.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Bokmärke minsann!
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? aaa Torey Haydens alla böcker
Tycker du om stearinljus? ja det är mysigt och fint
Använder du hårbalsam? vågar inte ens tänka på vad som skulle hända om jag inte gjorde det :S
Vilken färg har din tandborste? vitblårandig
Har du någon skrivare? Jepp
Har du någon scanner? Hade men den e paj
Vad har du för väckarklocka? Mobben
Använder du hudlotion? jepp
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Äckligt alltihop usch!
Äpple eller Päron? Äpple att äta ..päron om dricka
När klippte du dig senast?  hehehe mer än ett årsedan
Vad har du för mobiltelefon? en nokia
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Numera är det ORDNING HA!
Har du överkast på sängen? nej men vill ha ett
Har du blivit sövd någon gång?  nej
Lever din mormor? nepp
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? usch jag vet inte .ser detta som en klämdag
Använder du morgonrock? vill ha en
Beskriv din humor:  Kiss och bajshumor hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0