Regntunga skyar

usch...

jag blir så trött...image49

Snart ska jag åka till jobbet. Ibland undrar jag varför allting jämt ska vara så trottsigt och tvärt emot.  Innan när jag

inte ville sova utan vara vaken och käck då föll mina ögon i hop och helt plötsligt blev jag bara jättetrött. Men sen

när jag verkligen vill sova och med ro sluta ögonen i sängen och somna in då är det alldeles omöjligt och det sista

mina ögon vill ,då är dom pigga och kroppen rastlös och det finns inte en chans att jag kommer att somna på flera

timmar ungefär. Vet ni DET STÖR mig! Varför känns det alltid som  att det finns en kraft som kämpar mot den

andra.

Varör kan det inte bara gå med en i livet. Varför ska allt vara så dubbelt  framåttillbaks uppochner och tvärt emot.

Ska det vara kul på något vis att komma på hur man hela tiden ska göra för att få sitt liv så bra och harmoniskt

sommöjligt .. Jo lite kul är det faktiskt    ;)     ;)   ;)     XD !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0