Skooola skooola grejja allt!!!


image24

Åhh jag känner mig så stressad !! Det är jobbigt!! Jag tycker inte om när det är massor med saker jag måste göra på sammagång..eller iallafall när det är en hel lista guuud jag får magsår...har upptäckt en hel massa irriterande grejjer jag måste fixa...blir så trött...Jag är abslout inte stresstålig det har jag iallafall förstått ..bli helt neurotisk såfort någotning går i mot mig...usch jag kanske är lite autisktisk...eller nåt...Vi läser iallafall om psykiatrisk vård nu !! Riktigt intressant är det åhh jag kommer bli en så jäkla bra psykolog eller terapeut !! Jag tror att det är det jag vill bli nu ..bara av att ha varit på introduktionen. Hmm hoppas jag får jobbet som jag sökte..annars missar dom en någon som verkligen är intresserad.
Jag ska iallfall baka massor ska jag baka då blir jag glad :)


Tack referenser jag blev så glad!!!

Kommentarer
Postat av: Syssling Jen

Coool outfit!! Blått är FINT :)

2008-08-10 @ 15:54:26
URL: http://jen87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0