1 dag kvar !!!


Idag är det öööösregnat precis hela förmiddan men vad gör det när man städar tvättar grejjer och fejjar runt i sin

lägenhet för att den ska se trevlig och tillmötesgående ut när man ska få storfrämmat hehe Perfekt dag med andra

ord... Det är faktiskt riktigt roligt att städa..nästan iallafall..  ;)... Dawn ska bo i mitt vardagsrum nu i två veckor och

somturär har jag världens skönaste bäddsoffa ..den har hängt med ett par år nu minsann och den är nog den

bekvämaste bäddsoffa jagnågonsin sovit i !!

LÄngtan!
Jag tycker inte längta alls är detsamma som att sakna... tycker att det är något lite ledsamt över att sakna något... ungifär som det försvunnit och aldrig mer kommer igen eller iallafall inte kommer igen på ett bra tag... Känslan är lixom lite vemodig och kan kännas väldigt jobbig och smärtsam ...

Nä jag föredrar att längta... Då är det något som jag vet kommer att hända och som jag vet att jag tycker om ..något Som är spännade ,roligt , upplyftande, vackert, fint och bra.. När jag var liten längtade jag efter Julen och min födelsedagen mest men också till roliga utflykter om någon vän skulle komma eller om vi skulle ha helgmys eller kanske gå på bio... och visst var det fantastiskt när vi gjorde alla dom där roliga sakerna men längtan dit var minst lika bra.. Det bubblar av förväntan på något vis och det är en himla mysig känsla

Dagens längtan! :)


Efter Dawn !!
 
Tills städningen är färdig och hemmet är rent och hemtrevligt !!


 efter Rachel Rays bulguriska köttgryta som jag precis sågs lagas på tv..måste lagas

Till promenaden i kväll :):):)

Till i morgon ;)

Efter Mikaela och Joelle .. utgång i morgon XD

Efter prinsessan Frido



Ja nä det var nog allt <3<3<3<3<3 Love you all

Kommentarer
Postat av: annika

Underbar promenad, med blå himmel o vi lurade knotten med våra snabba steg. :)

2008-07-09 @ 21:55:23
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0