ORMJÄGAREN I FARTEN IGEN :)

                                                                                                
undrar bara om man kan gå sönder ...och isåfall om man kan lagas och isåfall om man blir alldeles hel igen efteråt och om man inte blir hel igen hur kommer det att vara då  ??




UNDERVERKET KEVIN FICK JAG TRÄFFA  IGÅR SÅ MYSIGT ...SICKEN UNGE<3<3<3<3





  Dåvare dags igen !!! Huggormsjägaren fick slita hårt med risk för sitt liv hehe nä kanske inte liv direkt men ändå... Kom och gick i godan ro med mina fina däck i kärran och vad får jag se världens längsta OOORM som bara glor på mig...jag glodde tillbaka och sen gick jag till anfalll hehe med kära ormlådan och mitt vapen krattan ..känner mig väldigt stolt åter igen för nu har ormen fått flytta till ett lyxigt trvligt ställe där den kan hälsa på förra ormen ..kanske dom blir vänner vem vet ;)



 Bra, bättre ,bäst ..eller?





Kommentarer
Postat av: annika

En orm till, kanske det var samma ..urk

2008-07-01 @ 21:40:11
URL: http://annikabjork.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är världens bästa huggormsjägare,bara så du vet.

2008-07-05 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0