HEj Hopp !





Idag har jag vi badat vid hedgärdessjön med jobbet..Det var helt fantastiskt i detta fina väder...lagom mycket folk ..svalkande i vattnet och trevliga barn och jobbarkompisar!!

Det har varit ett äventyr nu när Dawn har varit här ...fick ett mail från henne där hon skrev att hon varit mycket nöjd med sin tillvaro i vårat vackra avlånga land.. Hon tyckte att alla varit så trevliga och att maten här är jättegod.. Hon sa att stockholm var en av de vackraste städerna hon någonsin varit i och det kan jag hålla med om . Stockholm är verkligen fint

Vi hade busfröna hos oss också och den dagen badade vi i häggång igen . På onsdagen gick vi upp klockan 5 på morgonen för att lämna Dawn på säve Tack Tack underbara mor!!!!  Sen Var jag med kaninbarnen i gbg och på liseberg i exakt tolv timmar så jag är fortfarande helt slut :S Jag vågade åka sagoslottet typ...men det var riktigt bra att kommaså tidigt ..inga köer och lagom varmt .. Perfekt barnen var överlyckliga och det är ju det som räknas!

Nu sitter jag och funderar på hur viktigt det är med rätt sorts mat och tillräckligt mycket sömn.. Om man mår dåligt så är det alltid bra att börja att fundera över om man verkligen skött sin kropp ordentligt och sovit som man skulle och ätit ordentligt... det kan faktiskt påverka mycket på psyket ...mer än vad man ibland kanske tror ... Det första jag tänker göra hehe åter igen är att dra ner på att äta socker... bara lite ibland ...sen blir det sill för resten!

PUSS på mina friends!! Ni är BÄÄST på alla de vis <3

Kommentarer
Postat av: Emil Å

Grymt med bilder från badplatsen!!!



Och vad händer med huset i Krakaviken? bor gästerna kvar??

Har kollat igenom de senaste veckornas inlägg. Fasen vad du gör mycket Anna! Man märker att det var längesen man hängde ihop för jag känner inte igen eller till någon på bilderna nästan. Men Michaela dök visst upp på nån av de senaste va!?



Är jäklit sällan i borås tyvärr, men en dag blir det häng! lovar.

Ha de grymt. Kramen

2008-08-11 @ 23:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0