DENNA DAGEN ETT LIV :)


Ja Herregud...
det är så typiskt mig....min mor säger att jag inte är där riktigt ibland och hon har så jävla rätt...grr...igår tänkte jag att jag skulle kolla upp flygtiderna så att jag i lugn och ro kunde ta mig till landvetter och stå vid ankommande stället så Dawn skulle känna sig lugn och välkomnad när hon klev av planet..men icke..pånågot sätt lyckas jag missuppfatta allt och när jag står där vid ankommande stället och ingen ankommer...börjar jag undra lite i mittt stilla sinna....går till info och frågar då säger mannen "Men du är ju på fel flygplats!" "Detta flyger ankommer till Säve flygplats!"...Jag har nog aldrig kännt mig så fånig ... Nu råkade jag som tur var ha varit där en gång innan när  vi körde några mallorca lyllosar ...men ändå ..kändes bara så jävla snopet..och inte kunde jag kontakta Dawn heller för hon hade naturligtvis ingen mobil....Det visade sig att hon inte hade någonting när jag komfram ..för hennes  väska var borttappad....dom trodde att den kanske kunde vara någonstans i dusseldorf eller berlin eller något..så hon hade knappt märkt att jag var försenad efter allt tjöt med flygbolaget...så nu hoppas vi att dom ska hitta hennes väska igen så hon kan få byta kläder ....blir lite irriterad..var helt uppstressad och helnervös när jag var tvungen att köra i gbg och nu kanske jag måste köra och hämta väskan om den nu kommer :(...tycker att dom minsann kan leverera den till oss när dom varit så superdumma och tappat bort den ...grr..


Var i allafall en mycket trevlig mysig och rolig kväll igår !! Mikaela ooch Joelle mina underbara var ute tillsammans med oss!! Vi visade Dawn sommartorsdagarna i Borås och det var fint väder fullt med folk och jättegod mat och gott fin! Perfekt kväll trotts motgångarna i början ! Joelle och Mikis var engelska proffs! Det snackades både tyska och arabiska och Dawn var nog alldeles snurrig i huvudet ..men jag tror hon hade trevligt.
Nu ska jag se om hon vaknat ..sen ska vi ut och göra viksafors hehe !

Dagens längtan!
Efter Dawns väskor så hon blir glad igen
Efter Mikaela och Joelle ..dom är bara sååå underhållande och fina <3<3<3
Efter Middagen hos mor <3  veggo mor;) ...Dawn äter ej kött :(:(
Efter Sthlm ...ska bli kul att visa vackra huvudstaden
Efter att vissa smärtor ska upphöra :S

Kommentarer
Postat av: annika

När jag o min sambo varit i Frankrike o var på hemresa , så försvann väskan o då kom de med taxi hem till dörren..kram

2008-07-14 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0