LAW OF ATTRACTION :)

...livet är fint ändå ..... Mami I LAV JOOO



Har haft storfrämmat i två dagar .. Fick två fina dagar i hop med denna lilla prinsessan <3<3<3  Det blev både Torsdagskväll krabbfiske i varberg vattenfallsbadande och umgänge med familjen BylanderBjörk som sagt man får ju passa på när det finns tid . Har iallafall haft himla kul .. Frida tycker att jag är ungifär som en tioåring haha .. försöker ta det som en komplimang hehe ...sa till henne att jag alltid vill behålla barnasinnet och vara lite knasig och barnslig ibland hihi rätt ofta kanske men men thats me !  Kommer nog alltid vara sånhär more or less ;)


                                                       
Alle och Jag fiskade alltid krabbor i kärradal när vi var små ..det var nog det roligaste jag visste.. vi var helt till oss av glädje varje gång vi fick upp en ny krabba och jag tyckte att det var jättekonstigt att dom gick i sidled kunde bara inte förstå varför när dom hade ögonen fram lixom ..   Varje höst brukar jag och min mor ha som tradition att köpa en rejält stor krabba och äta med hovmästarsås Mycket gott! Rekomenderar !

Nu blir det lite nattjobb och sen semester på måndag YES YES!  Det bubblar i mig ..känner mig full med energi !

Vi kan få precis allt vi vill ha bara vi har rätt inställning !!  Man ska helt enkelt sända ut rätt signaler... dra till sig det man vill ha! The Law Of Attraction kallas det ...vi måste affirmera om vad vi vill ha och verkligen tro på att vi kommer få precis det vi vill ha.   Detta berättade jag för Frida ...då sa hon att det hon allra mest ville ha just nu var en Råtta ;) ;) Hon e så söt den ungen :D




Annika Björk <3<3<3<3<3 Tack för att du gör allting så lätt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbart skrivet...tack!

2008-07-06 @ 20:12:23
URL: http://annikabjork.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för vänligheten att publicera en fördelaktig bild - kan man få ett ex?

2008-07-06 @ 21:08:37
Postat av: Maddis

Anna du behöver inte köpa krabba jag får sånt hela tiden ,fast jag inte gillar det så dras det en he del ruskor här kram /sis

2008-07-06 @ 22:31:46
URL: http://mysigatips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0