JIPPIIIII


JAAAAAAAAAAAA!!!!! det går inte beskriva i ord hur glad jag är!"!!!!!!!! Tack tack tack tack!!!!

Tycker att detta känns så otroligt bra!!!  Yea !!!!´ Vi måste alltid tro på oss själv ! Vi måste tro på att vi kan allt och kan gå och nå vart vi vill .. Hur långt som helst bara vi har bestämt oss. Bara vi vet vad vi vill så kan vi precis allt . Om vi kämpar på är glada positiva och tror på oss själva då blir livet därefter. Love you all!

För några dar sen råkade vi tappa bort ett barn på jobbet.  Alla barnen lekte och allt var verkligen frid och fröjd förutom att vi ine fick igång våran dumma engångsgrill ... vi börjde oss allihop och svor över grillen och bär vi tittade upp igen var barnet alldeles försvunnet... Tror aldrig jag har letat så mycket i hela mitt liv... överallt men ungen var som uppslukad av jorden och stora vägen går inte långt därifrån .. verkligen otäck känsla !! Helt overkligt ..jamenar någonstans finns ju barnet men fråga är vaaaaaar. Efter polispådrag och många oroliga involverade hittades barnet fast i en hiss ... glad och nöjd och tyckte det var otroligt spännande att åka polisbil... jag var både arg glad och skakis efteråt men mest glad. Finns ingen bättre än när det slutar så fint och lyckligt... då kan man verkligen känna sig alldeles extra glad och se hur fint livet kan vara!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj gud vad ni måste varit rädda, tur det gick bra , ett ögonblick går så himmla fort..kram från annika

2008-06-21 @ 17:17:56
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0