HALLELUJA

 


Om exakt två veckor kommer Dawn! :) Känner på mig ..ja jag bara veeet att hon kommer älska sverige. Har redan nu bestämt att jag minsann ska fixa ihop henne med en mogen svensk man ..tror att hon skulle passa riktigt bra här ... sverige är ett fint hygiensikt land och det är nämligen väldigt viktigt för Dawn haha. I mexico skrek vi i förtvivlan över alla äckliga insekter .. , otäckt vatten och hemsk bakterierik mat som man typ riskerade att få ep anfall och salmonnella av usch usch usch.
Läser en bok som heter
små citroner gula!!! Underbar bok ! mycket läsvärd .. haha jag har skrattat och myst i två dar åt denna trevliga bok .. Handlar om hopp kärlek och att ta tag i sitt liv hehe passar bra för mig :) ..är nöjd 

Har börjat uppskatta kont och inredning.... ganska ovanligt för att vara jag men har varit i en helmassa spännade inrdningsaffärer och små konstvisningar .. Nu till hösten tänker jag ta tag i musiken. Det är så mycket som man tycker om men lixom låter bli att göra..... kan inte förstå det men ändå blir det så... det finns vissa intressen hos alla människor som bara gör en glad lugnt väcker massor med energi och som är njjutningsfullt men ändå licom glömmer man det ibland ..eller stressar förbi det...eller kommer sig inte för att ta tag i saken och itta på . NÄ NU  mååste det bli ändring  VÅRDA själen och ta tag i saker som ni mår riktigt bra av. MÅLA GREJJA PYSSLA SAMLA SJUNG SPRING SKRATTA FOTA DREJJA GJUT STiCKA SKAPA  LEK ÄT INRED SKRIV FUNDERA UTFLYKTA TITTA  SIMMA SKRIIK JONGLERA GYMNASTISERA  SPORTA DISKUTERA TEATRA RID  SPELA DANSA SKUTTA ARBETA MONTERA MEKA RES LEEV ja och mycket mycket mer :D:D:D:D:D

KISSKISS BANG Bang

Bang Bang orangutang :)









 




När dagen känns tung
och livet känns kallt
är det svårt att se
en mening med allt
så ensamt det är
att bära en sorg
men bördan kan lätta
med andras försorg
för tankar kan värma
och ord göra gott
en blick kan berätta
att någon förstått
så känn att Du har
ett stöd här i mig
för Du ska veta
jag tänker på Dig
.


Kommentarer
Postat av: annika

Häftigt kort den där du kikar genom ett hål , e det is eller ett söndrigt fönster ? kram

2008-06-29 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0