Godag min fru jag ser min fru

..snön faller ner och det blåser och virrvlar över hela himlen . Jag har precis varit och handlat en massa mat..Ska bunkra upp här i två veckor nu när jag måste viga mitt liv å studierna!! Jag köpte nästan bar nyttiga saker ..Nu måste det funka ..den här gången måste jag klara det...suget efter allt som är så gott och sött ..jag tror jag är sötoOlist jag känner ett ständigt sug efter kakor hehe jag blir darrig och abstinensig och när jag äntligen får äta tillexempel bullar eller tårta eller något annat trevligt typ glass XD då känner jag hur jag slappnar av..hur kroppen blir alldeles lugn och lycklig..och allt är jätteroligt igen...hmm i typ en halvtimma ungiför .sen få jag ångest..blir arg på mig själv ..känner mig så onyttig och elak på alla sätt agressionerna väcks på nytt och helt plötsligt bli jag sugen på chokladbollar eller kanske .hmm kladdkaka igen..och så håller det på..därför har jag slängt ut allt som har med socker att göra.. jag har enbart köpt brysselkål avokade och fisk...det ska jag leva på i två veckor nu ...och paprika spenat och sill. Sill bli mitt nya godis för det tycker jag nämlgen är jättegott :) nu börjar mitt nya liv ..där tentor alltid klaras nyttigheter alltid äts..rätt saker alltid sägs och lägenheter  alltid är fina  och städade

Puss på er


 mini me!


Kommentarer
Postat av: annika

Försöker intala mig, vilken underbar snö, men det är ju perfect pluggväder... du kommer vara så duktig så med all din braiga kost.../ annika

2008-03-18 @ 08:15:08
Postat av: Maddis

lilla söta rara anna.Du som är utbildat dietist
borde fundera på att om du saknar socker så mö.så kan det ända att du saknar ett ämne.minns ej va det heter. advokado o firre e kanon
men sill (inte inlagd va???) för det e massor av socker i inlagd sill du får äta lax i stället i alla fomer i stället
kramar från din större söster

2008-03-19 @ 23:14:06
URL: http://mysigatips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0