Glad advent :D

En riktigt rolig dag haha jag älskar verkligen mina jobbarkompisar dom är så underbara !!!!!!!!!

Det blev pepparkaksbak idag så nu har jag ont i min mage .. jag tröötnar efter 5 pepparkakor nänligen och sen äter jag bara upp degen. Den är godast hehe men somsagt nu har jag jätteont i magen och mår illa så nu ska jag inte äta mer pepparkakor på hela julen :S

Vi har svettats och klagat på att vi känt oss allmänt varma hela helgen sen kollade vi på termometern 28 grader bara haha kanske inte så konstigt ..men Hedvig frös ändå i morse sa hon .'

Nu ska här lagas sushi :D:D:D:

Hejssvejs!!!



Vikomma vikomma från pepparkakeland hihi




Kommentarer
Postat av: Annika

Sågott med pepparks deg...kram

2008-12-01 @ 15:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0