Hellojskoj



HEJ JAG ÄR GLAD :D!!!!!!!!!!!!!!

Haha Skojjig helg må jag säga :D

Är på riktigt toppenhumör ... ibland är allt bara så perfekt ..<3<3<3<3<3


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag ...sitter här och bara mår väldigt bra just nu ...trotts att  jag har ont i magen och allt det där men det gör inget :D

Jag Älskar Sushi och jag Älskar min vän Joelle ... det kan man inte tro ..man skulle kunna tro om man bara såg till ytan att jag inte alls var någon bra vän .. om man såg till vissa omständigheter så kunde man tro att jag var en superkass bajsvän för jag råkade glömma hennes födelsedag ...  Det gjorde jag förra året också ... känns som det vilar en glömmabort förbannelse över hennes födelsedag . Men nu är det som tur är inte så .. råkade bara få en liten osklydig läng av minnesförlust den 11/11 :( ;)

För Joelle är det bästa som finns <3<3 Om jag inte haft denna underbara och vackra Libanesvän  i vårt och torrt vet man aldrig hur det hade gått. Joelle finns alltid vid min sida. Hon är stark envis vacker arg roligt fantastiskt intensiv otroligt schysst, omtänksam , intrelligent, dramatiskt ,estetisk och bara så bäst <3<3
Min Joelle älskar att äta mat precis som jag sushi är favoriten just nu hihi
När Joelle blir arg tvekar hon aldrig att tala om detta till personen i fråga . Hon står alltid för vad hon tycker och hon är ibland nästan lite för ärlig haha men det älskar jag.
Hon älskar sin underbara son hon är jättebra på att dansa . Hon tycker mycket om arabisk musik och reagge :D
Hon hatar om man låter när man sover och bubbelvatten ! Hon är jättebra på att fixa hår! sminka andra och sig själv!noppa ögonbryn  hehe prata fort om roliga saker. Komma med underbara kommentarer :D LAGA MAT ..i love it :) Vara en bra mamma <3  och framför allt en mycket fin vän som jag alltid vill ha nära och aldrig vill vara utan <3<3<3<3
  mja de va nog allt

<3 Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0