nu är det natten

Jobbar ... längtar till bingen :D Börjar bli hungrig igen ..ska gå ut i köket och börja leta i skåpen ..hehe jag älskar att äta

mat på mina jobb för där finns det alltid så mycket att välja mellan .. hemma står jag och suckar och tittar in i kylskåpet

och är missnöjd med att det inte finns det som just jag är sugen på just då .. helt plötsligt kanske man blir sugen på

risifrutti prickikorv rost- macka jordgubbskräm smörgås rån eller något annat onyttigt och då finns det naturligtvis inte

hemma eftersom jag vet att det är onyttigt och därför vet att jag kommer frestas och äta alldeles för mycket om jag hade

haft det hemma. Men här kan man hitta både det ena å det andra som är både smått och gott och eftersom jag inte

jobbar superofta kan jag allt unna mig ett litet nattmål har jag övertygad mig själv om :P

Nä nu kurrar magen så nu går jag ut på rövarstråt här MehMehMeh

Kommentarer
Postat av: Anonym

För o inte tala om hur tomt det är i mitt kylskåp!

"Här finns ju för faen ingen mat"! Var det så du sa senast du öppnade det?

Tur att det var så tomt,annars hade vi nog vräkt i oss alldeles för mkt både du o jag o tur att dom har så mkt gott i sina skåp på dina arbetsplatser och att du inte är där så ofta!

Puss o kram från Mor

2008-11-23 @ 20:15:52
Postat av: Annika

Kom hit o ät! jag har en tendens att hamstra mat, jättedumt ..bon apitit

2008-11-24 @ 17:50:25
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0