Tack <3

Hej hej !! Nu ska vi  strax bege oss ut i det kalla klara soliga vintervädret :D


Sushi är det absolut bästa som finns just nu ! Joelle my love hade lagat 5 eller 6 olika sushi rullar igår och vi höll på att äta ihjäl oss !  Tack underbaring för en välfigt trevlig kväll !

I morgon blir det fotning igen .. Har faktiskt fotat väldigt mycket denna hösten och det har varit så himla kul .. missade klubbmästerskapet men jag kommer igen !

Imorse åt jag glass till frukost MUMS .. kände att just idag behöver jag en portion glass  och det var verkligen jättegott ! Ibland måste man bara följa sina instinkter och njuta av livets goda :D

Ser fram emot nästa vecka .. jag kommer bli så utbildad på det här ! Tycker själv att jag är otroligt proffsig inom detta yrke kom bara kom bara och låt mig vårda er eller föresten kom inte för jag vill ju att ni ska vara friska i och må bra såklart.

nä nu måste jag gå och äta lite mer glass och sätta på mig benvärmarna och åka XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0