Flyga Drake!

helooo
hmm mår lite illa.. har lite ont i magen ...måste hänga tvätten också kom jag på

Vet inte riktigt hur jag vill ha det ... men men eller jo jag vet förresten ;D



Jag grejjar med en hemsida..Annikas för att vara specifik..  ..det tar en massa tid om man vill få det bra och det vill jag ..men jag måste lära mig mer om alla knasiga koder och grejjer .. men det ska nog bli bra i slutändan ! 

Gå in och Se och boka tid !! När den är klar !


har inte så mycket att säga idag . Vill fota mer !! Vill skapa mer !! Vill vara otroligt rik och välbärgad ;)


Vill ha dom jag älskar nära nära !

Jepp Det var nog allt... I morgon skall jag åter vara i De Galnas Hus ! Förresten läs boken.. De Galnas hus ..skriven av Karin Fossum.. mycket bra



Har precis lyssnat på en annan bok som var helt fantastisk.. Flyga Drake. Vilken bok! Hoppas verkligen att ni får möjlighet att ta del av den värld som Khaled Hosseini skildrar i sin fantastiska berättelse om sann vänskap svek och skam

  hmm ja det var nog allt för mig idag

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0